Kärryistä kerrakseen

Tämä on pieni opetus.

Reilun kuukauden kuluttua ensimmäisestä yhteydenotostani olivat Briolla vihdoin käsitelleet reklamaationi. Sitä ei hyväksytty, ”koska rattaat ovat lähes kaksi vuotta vanhat” ja ”kaikki rataskankaat haalistuvat käytössä”. No, oikeastihan rattaat olivat olleet käytössä vasta yhdeksisen kuukautta, takuuaikaa on vielä hyvän matkaa jäljellä ja ei, ainakaan minun näkemäni muut rattaat eivät ole samaan malliin haalistuneet käytössä. Tyydyin kohtalooni, mutta ilmaisin vielä selväsanaisen asiallisesti pettymykseni ja kertasin em. asiat. Ketutti, koska Brion merkkiin liittämäni laatumielikuva ei pitänyt paikkaansa.

Kas, noin viikkoa myöhemmin asia olikin käsitelty uudestaan ja päättivät sittenkin korvata minulle kokonaan uuden istuinosan rattaisiin. Kangas ei ole irrotettavissa, joten pelkkä kankaan vaihto ei onnistunut. Tämän vuoden mallistossa harmaa on täysin eri sävyä kuin 2009-vuoden mallistossa ja harmaan värinpitävyyskin sattuneesta syystä mietitytti. Niinpä kysyin, saisinko saman mustana ja toiveeni toteutettiin. Tämän tiedon sain viime viikolla ja jo täksi viikoksi uusi istuin ehti kotikatumme lastentarvikeliikkeeseen. Loppujen lopuksi kaikki menikin sitten paremmin kuin osasin odottaa.

Kangas on täysin eri materiaalia kuin vanha ja muutama muukin yksityiskohta huolellisemmin mietitty. Paremman kestävyyden tuntee heti näpeissään. Lastentauteja, sanon minä.

Opetus kuuluu: sinnikkyys palkitaan (lähes aina). Ne muutamat tärkeät tilanteet elämässä, joita sinnikkyys ei ole pelastanut, ovatkin sitten karvaita pettymyksiä. Mutta ken vanhoja…

Pitäkäähän puolenne kuluttajina!

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s