Raivausta

No nyt alkoi kirjoittelu taasen. On alkanut myös järjestely. Siinä määrin, että Kulta ihan ystävällisesti tuossa eräänä iltana muistutti: ”Sun täytyy ymmärtää, ettei kaikki harrasta järjestelyä.” Ööh, etten vedä häntä innostukseeni mukaan, kai. Nyt kun olen taas kotona, mulla on uljas missio käydä läpi kaikki asuntomme (ja vintin, kellarin sekä varastokopin) tavarat ja päästä monesta, monesta eroon. Ne mitä en myy huuto.netissä, vien kirppikselle. Ja ne mitä ei kukaan sielläkään himoitse, vien Fidalle. Koska UFF herättää epäilyksiä.

Blogissa järjestely heijastuu oikealla näkyvään to do -listaan, josta poistin kaikki jo tehdyt työt ja lisäsin muutaman uuden. Lista täydentyy jatkossa. Olen kuulkaa intoa täynnä. Tule kevät ja valo!

6 thoughts on “Raivausta

  1. UFF herättää täälläkin epäilyksiä. Sen vuoksi laitankin nuo kierrätyskamat SPRn boksiin. Tiedä, onko eettisempi valinta, mutta sinne menee.

  2. Mulla on samansuuntaisia suunnitelmia. TOSIN taidan viedä suorilta sinne Fidalle koska kokemus on osoittanut että mä en saa vietyä kirppikselle sitä kamaa. Tai kaikki lastenjutut menee lastenkirpulle mutta en tiiä minne yleiskirpulle veisin ja siksi kirppiskassit makaa kellarissa jo ties monennetta kuukautta…

  3. Pääasia, että saa pois omista nurkista ja mielestä, keinolla millä hyvänsä ;) Mulla auttaa tavaroiden kirppikselle viemisessä huomattavasti toimelias äitini, joka varaa joka vuosi kirppispöydän, jolla minä sitten siipeilen. Yksin en varmaan saisi aikaiseksi. Kahdestaan on helppoa kun ei tarvitse itse joka päivä käydä siivoamassa pöytää yms.

    Mutta siis en halua ajatellakaan meidän kellaria ja kaikkea sitä roinaa, huh. Tulee aina ahdistus kun sinne jalallaan astuu.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s