Tuolien verhoilu, osa 2

Ei tullut tuoleista valmista kuukaudessa. Olohuoneemme on vallan avara, ollut jo pitkään.

Tuolit valmistuivat kyllä alun perin luvatun aikataulun mukaisesti, mutta eivät täysin vastanneet odotuksiani. Niinpä pyysin verhoilijaa korjaamaan häiritsevän kohdan. Lupasi tehdä näin, mutta joutui tilaamaan tätä varten lisää kangasta. Laittoi nelisen viikkoa sitten viestin, että tilaamansa kangas oli virheellistä ja täytyisi tilata taas uutta. Sen jälkeen ei kuulunut mitään.

Pinnani on pitkä, ja ilman tuoleja olemme pärjänneet. Eilen kuitenkin soitin verhoilijalle kysyäkseni, missä mennään. Olivat tuolit kuulemma juuri työn alla. Hassua muuten: aina kun kysyy vastaavaa, juuri ollaan tekemässä. Vaikka ei olisi viikkoihin tapahtunut mitään, niin puhelimen soidessa on juuri kyseinen työ kesken. Olen ollut asiakaspalvelutyössä, olen epäilevä tuomas. Oikein ystävällinen hän on kyllä ollut joka kerta, siitä ei voi moittia.

Loppuviikosta saa hakea. Toivottavasti ovat niin kuin pitää, sillä en jaksaisi reklamoida. Se on kurjaa. Enkä enää jaksaisi selittää vieraille, että on meillä oikeasti nojatuolitkin. Lattialla on istuttu jo tarpeeksi.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s