Turvassa

kukkaKatselin viime viikolla, mitä kivaa Finnish Design Shop taas tarjoaakaan. Syyspimeyden innoittamana syynäilin myös Kukkaa tuomaan turvaa synkille kaduille. Päätin kuitenkin olla tilaamatta sitä itselleni, sillä silmääni kaikista eniten miellyttänyt harmaa versio ei ollut saatavilla.

Eilen kotiin tullessani täytyi ihan tosissaan ihmetellä, mikä mun päätäni vaivaa. Postista oli tullut ilmoitus, että mulle on saapunut paketti – mistäs muualta kuin Finnish Design Shopista. Miten voi olla niin höveli, että tekee tilauksen ja saman tien unohtaa asian…

Kävin hakemassa paketin ja sieltä paljastui valkoinen kukka kauniissa rasiassa. Tilaaja en kuitenkaan ollut minä. Joku oli lukenut ajatukseni ja tilannut mulle yllätyksenä juuri tuon samaisen esineen. Ilman että olen sanallakaan maininnut haluavani/ihastelleeni sitä. Kuulostaa epätodelliselta, tiedän. Vaan ei ole. Onneksi on elämässäni tuo joku.

3 thoughts on “Turvassa

  1. Yritin myös itse metsästää harmaata Kukkaa alkusyksystä anopille syntymäpäivälahjaksi. Ei käynyt flaksi silloinkaan.

    Palkitsin muuten blogisi, käy katsomassa lisätietoja blogistani (;

  2. Keksin kyllä jo hyvän perustelun, miksi valkoinen on parempi: näkyy ehkä hitusen paremmin pimeässä. Tuostahan on ollut keskustelua, ettei kyseinen koru täytä heijastinten turvallisuusvaatimuksia.

    Kiitos kehuista, sai mut hyvälle mielelle. Taidan olla jakamatta eteenpäin, kaikki tuntuvat palkinnon jo saaneen. Ja oon ehkä myös vähän laiska tällaisissa.

  3. Ihana tuo kukka, kiitos vinkistä! Olen lueskellut sun blogia jo kauemmin, joskus gradu-tuskailujen lomassa eksyin tänne ja sun kirjotuksia on ollut mukava seurata vähän samantapaisen elämäntilanteen takiakin. Tsemppiä!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s