Pussailua

Sain tänään Kullalta piristävän viestin keskelle työpäivää: Ruotsista on taas lähetetty mulle ylläripostia. Vähäverisempää kuin viimeksi. Tuo edellinen ei ole vielä kertaakaan löytänyt päälleni, vaikka se näyttää todistettavasti hyvältä ainakin Jennin yllä.  Pupulandian asukki on kyllä niin sympaattisen oloinen, että saa  hymyllään helposti verisenkin vaatteen näyttämään vaarattomalta :) Tämänkertainen paita on kuvan perusteella jokseenkin suloinen ja sopinee ihan vaikka minkä seuraksi. Pyysin Kultaa tuomaan sen mukanaan viikonloppuna, jotta saan sovitella ja peilailla.

Oon ollut kaiken kaikkiaan oikein tyytyväinen T-postilta saamiini lähetyksiin. Ja koko toimintaideaan. En vain pysy tahdissa mukana ja osa paidoista on jäänyt liian vähäiselle käytölle. Pitäis varmaan urheilla, ja hikoilla, enemmän. Niinpä lopetin tilaukseni; joulun alla saan vielä viimeisen paidan kokoelmiini.

Kuva Kullan puhelimesta.

2 thoughts on “Pussailua

  1. Voi kiitos mieltä lämmittävistä kommenteista. :) Olen itsekin miettinyt, että jossain vaiheessa tilaus on varmaan keskeytettävä, koska loputonta tarvetta t-paidoille ei kyllä ole. :)

  2. Olepa hyvä vain, mä oon sun fani ;) Ei mut tosissaan, liian moni muotiblogi on tyhjää höttöä kommentteineen. ”Tällaista mulla oli tänään päällä, mitäs pidätte?” ”Tosi ihq”. Tiedät kyllä. Sulla on ajatusta ja sisältöä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s