Taivaallinen tyhjyys

Mulla oli toissapäivänä jonkinlainen loppukeskustelu töissä esimieheni kanssa. Jäi sellainen olo, ettei mua täysin ymmärretty, mikä johtunee monesta seikasta. Plääh. Jotenkin olisin halunnut, että tämän rankan kevään ja kaiken uurastuksen jälkeen mua olisi vaikka vähän kehuttu.

Tänään oli päivä parempi. Aamulla sulkiessani oven perässäni korviin lävähti soimaan tämä, yksi mun kevään voimabiiseistä, joiden avulla yksinäisiä päiviä on ollut hitusen helpompi kestää. Viimeinen työpäivä vaati ahkeruutta, mutta voimiahan tarpeen tullen löytyy, se on nähty.

Eilen sain viimeisestä tentistä merkinnän opintorekisteriin. 218 opintoviikkoa kasassa, se saa tältä erää riittää. Tutkintohakemus vetämään huomenna ja valmistun parahiksi vapuksi. Tänään sain myös kuulla, että kesäksi luvatun kuukauden sijaan mulle onkin tarjolla töitä pidemmäksikin aikaa. Vielä on epäselvää, kuinka pitkäksi aikaa ja missä kohtaa kesää, mutta olipa iloinen uutinen. Ja minä kun loppupäivästä puhelimeen vastatessani pelkäsin, että vielä joku nakittaa mulle jonkun lisähomman viime hetkillä.

Nyt olen onnellisen huojentunut. Tämä on yksi niitä päiviä, jotka tulen muistamaan kauan. Melkein pillitän kun niin moni stressi on yhtäkkiä ohi. Nyt on edessä kevät, Pariisi ja kuumailmapallolento. Voimabiiseistä ja herkkyydestä puheen ollen, kyllä on muutama kyynel meinannut stressaavimpina päivinä tämänkin tahdissa bussissa istuessa vierähtää. Kullalle kiitos, että on mut tähänkin tutustuttanut.

P.S. Jottei ihan itkuksi menisi, tämä piristää.

P.P.S. Mä voin kohta tavata ystäviäni vaikka joka päivä. Ja nukkua Kullan kainalossa joka ainoa yö. Ja leikkiä hetken vielä opiskelijaa, käydä syömässä halvalla ja kahvitella kuppilassa. Ilman mitään stressiä lukea yhtään mitään. Voiko olla tottakaan?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s