Köh.

Toisen omaisuutta pitää osata arvostaa, kuuluu ihan käytöstapoihin. Jos rikot bileissä kalliin viinilasin, olisi hyvä ymmärtää tarjoutua ostamaan uusi tilalle. Ja sitten myös pitää lupauksensa. Jos taas poltat imurin letkun käyttökelvottomaksi, olkoonkin remontoidessa sattunut onnettomuus, korjaat mokasi hankkimalla jostain vastaavan. Sillä muuten voi käydä niin, ettei imuroimisesta tule lähes kolmeen kuukauteen mitään ja lähisukulaiset tukehtuvat pölyyn.

Tiedän, että kaikkien mielestä noilla asioilla ei ole mitään väliä. Ihan sama. Ostakoot itse. Mua vain sattuu ärsyttämään eräskin viinilasiepisodi yli puolen vuoden takaa. Rikottu tavara on ostopäätös. Kai olen tässäkin asiassa vähän outo – ja poliisi.

Oonkohan muistanut mainita, että mun lapsuuden haaveammatti oli tyttöpoliisi.

Nykyään elämä on yhtä gradua, ainakin vielä kuuden päivän ajan. Ihmeitä voi joskus tehdä katsokaas alle viikossa. In miracles I trust.

2 thoughts on “Köh.

  1. Paineen alla ihminen on parhaimmillaan. Siinä mun ”elämänohje”, jonka mukaan oon toiminu viime vuodet ja erään gradunkin sen myötä saanut aikaiseksi. Tsemppistä!
    – hanna

  2. Mäkin jollain sairaalla tavalla tykkään stressistä, tai no siitä, mitä sen avulla voi saada aikaiseksi. Yleensä.

    Kiitos kannustuksesta, mä selviän tästäkin pahasta jotenkin. Ja kuten tällä viikolla eräskin opiskelija muistutti, tuska kuuluu graduun.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s