Polje, polje

Epäonnistunut kohtaaminen tänään kaupungilla: Greenpeacen liiviin sonnustautunut poju huikkasi mulle moi, niin kuin heillä on tapana. Lähtökohta tilanteelle vain oli erityisen huono: olin pyörällä liikenteessä ja hölmistyneenä poljin jo kaukana ennen kuin ehdin tajuta, mitä tapahtui. En palannut, juu.

Kaikenlaiset liivipukeiset, ihmisten omaatuntoa kolkuttelevia järjestöjä edustavat tyypit olivat taas tänään vallanneet kadut. Mua yritetään pysäyttää erittäin usein. Näytän kai potentiaaliselta uhrilta, sillä jaksan vastata heille hymyllä ja näytän kenties jo sen verran vanhalta, että minulla oletettavasti on omaa rahaa. Enkä kuitenkaan liian vanhalta, etten kuuluisi parhaimpaan kohderyhmään – että minua voisi ihan tosissaan kiinnostaa heidän sanomansa, mikä ikinä se sattuukaan olemaan.

Mutta hei, vaikka on aika turha yrittää pysäyttää vastaan pyöräileviä ihmisiä, poju hoiti työnsä hyvin. Saihan hän minut käymään edustamansa tahon sivuilla, ihastelemaan Malmivaaran ja Louhimiehen kaunista tytärtä. Ja vähän taas miettimään lisää, millä perusteilla huomenna annan ääneni vaaleissa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s